ДЛОП по КРОС 2006 – Луковит

Вчера и днес беше проведено държавното първенство по крос в гр. Луковит. Вчера (25.02 – събота) бяха късите дистанции при мъжете и жените. Николай Димитров-Коко записа добро представяне с 9-тото си място и 15`30“ на 4-те км от наистина доста разкаляното и тежко трасе. Само някои от представителите от Горна бяха отишли в съботния ден – някои, за да вземат участие в бяганията, а други – за да могат да починат за днес! Аз разбира се бях от тези, които пътуват днес и се наложи да стана в 3:40ч и в 5ч с влака заминахме към Червен Бряг (7ч бяхме там) и към 8ч се качихме в един автобус, който ни закара до Луковит. След като се разтоварихме там:) веднага отидохме до хотела, в който бяха настанени другите (беше 4 звезден хотел!). Там отрепахме малко време и заминахме към стадиона, където се намира и трасето на кроса. Поогледах се насам-натам, видях някои приятели – и ориентировачи, и лекоатлети. Правих някои снимки, гледах как бягат по-малките възрасти – виках, плясках:). Някои от състезателите в моята група започнаха да загряват доста рано, това беше и нормално при положение, че времето беше доста студено, а трасето просто беше ужасно – много разкаляно и … Прочети още

ДИП по ЛА старша възраст

Петък (17.02) заминахме за София. Там бяхме към 9 и нещо, а аз движех с другия отбор. Този път дори не отидох към хотела, в който моя отбор спи:). Минахме през федерацията, от където разпореждат настаняванията и ние бяхме в ‘Диана 3’. След като пристигнахме там, имаше малък проблем с недостиг на стаи. Аз щях да бъда в една стая с Сашо (лекоатлет от ГО), но тъй като искаха да ни настанят в един от офисите им (стая, в която складират чаршафи, препарати и т.н.) не се получи точно така. Настанихме се при момичетата (Мария, Яна и Пламена), които всъщност бяха в стая-двойка :):):). По-късно следобеда отидохме до зала Фестивална, където разтичахме – аз бягах 8км (38.10). Вечерта Светльо от Шумен ни посети заедно с един приятел, а по-късно неговия човек замина и останахме 6-мата. Светльо остана да спи при нас 🙂 Толкова много се лигавихме, че към 3ч все още не спяхме… Сутринта някои набързо се изнесохме към залата, за да гледаме бяганията (аз нямах старт събота). След като се нагледахме, аз, заедно със Светльо отидохме до неговия хотел и там се видях с Веско и Иван Иванов. По-късно следобед пак се върнахме в залата за да гледаме бяганията … Прочети още

Заминавам за София отново

Утре рано рано сутринта отново заминаваме на ДП по лека атлетика в зала, само че този път на старша възраст (87-88набор + по-малката възраст). Аз отново ще участвам само на 3000м, който старт е в неделя в 12.15ч. Надявам се този път след като имах възможността да разбера колко съм подготвен да бягам по-добре тактически и да покажа малко по-добър резултат. Тази седмица бягах вторник и сряда. Не се чувствам особено добре още от бягането в неделя на 3км, а и днес още имам съмнения за гърлото и като цяло не съм добре. Затова и сега няма да бягам, страх ме е да не се разболея повече от сега.. може би утре в залата ще разтичам.. На това състезание ще участват повече ориентировачи отколкото на мъже (Херо и Ангел от Блг)… този път освен Ангел ще участват и Веско и Иван Иванов от Шумен, а и Пешо Доганов от Самоков.

Честит Св. Валентин и Трифон Зарезан и ДП по ЛА

Днес е 14ти февруари. Честит празник на всички празнуващи – кой Свети Валентин, кой Трифон Зарезан – всички да сме живи и здрави!:)) В следващите редове ще разкажа как мина и състезанието в София. В петък се наложи да стана доста рано (3.40ч), за да хвана влака в 5ч. Пристигнахме към 9.30ч в София и двата отбора от Горна заминахме всеки към неговия хотел. Ние(аз, едно момиче и треньора) се настанихме още към 10 и нещо. Изкъпах се, помотах се, хапнах няколко пъти и към 15ч тръгнах с автобус към зала Фестивална за да поразтичам там – бях се разбрал с лекоатлетите от другия клуб… Тичах 5км и след това 5 по 100м с шпайк. След като всички се набягаха отидохме в хотел “Плиска”, където и спяха другия отбор(ние спяхме на има-няма 50мин от там с автобус!). Забавлявахме се в една от стаите там цял следобяд, а по-късно аз, едно момиче(Яна) и едно момче(Цанко) отидохме да хапнем малко сладки работи в една закусвалня/сладкарница, а после и до магазина за да напазаруваме още неща. Като стана 21ч започнахме да звъним като луди;)) Аз имам безплатна карта на м-тел (тези след 21ч…) Към 22.30ч излязох пред хотела и изчаках автобус, който да … Прочети още

Отличен успех на училище… подготвям се за зала

Здравейте отново! Ще започна със завършването на първия учебен срок. Наистина малко се “поизпотих” последните дни, но в крайна сметка завърших с отличен успех(пълна шестица)! Това значи, че ще вземам стипендия отново и през втория срок. От скоро съм добавил и едно малко разделче в менюто вдясно – ‘Постижения’, в което съм изложил някои от по-значими или интересни резултати. Януари месец завърши благополучно с пробягани 227км, от които съм доволен на фона на обема ми през месеците изминалата година! Февруари започнах с почивка, а на 2ри бягах леко на стадиона 6км.. на 3ти обаче бях планирал нещо по-бързо, нещо, което да ме подготвя за предстоящите ДП в зала по лека атлетика – бягах 3 по 1км по обиколката на поляната (равно, черен път, не е точна дължината). Бягах ги – 3.11 + 3.17 + 3.17…(с шпайкове) Съботата бягах крос с Калин 1ч. Неделя почивах, защото стана доста студено и се опасявах да не се разболея. Следващите 4 дена бягах в залата разтичвания – вторник – 10 по 2 обиколки (около 160-180м) и ги правех по 35-36сек. Днес бягах 20минути и си нагласих багажа за София. Утре в 5ч е влака ни и към 9-9.30 трябва да пристигнем в столицата, където … Прочети още