Честито Рождество Христово

Днес е последния ден от Коледните празници. Събота вечер беше Бъдни вечер. По принцип това е семеен празник и аз и моето семейство бяхме на гости на вуйчо и вуйна. Много хора вярват, че пожеланото на Бъдни вечер се сбъдва, затова се надявам да сте си пожелали нещо! Аз Ви желая най-ценното – здраве, щастие и любов! Наближава и посрещането на Новата година, с което започнаха и приготовленията за вечерта. Аз имах желание да се съберем ориентировачи, но тъй като организацията беше мнооооого слаба нищо не стана. Тренировките отново са в почивка… Коляното започна пак да ме боли много и не мога да тренирам. Последно тренирах на 16ти декември, след което имам още 2 тренировки – на 20ти и на 26ти. Незнам какво да правя, за да излекувам коляното си!

Веско и Светльо в Горна Оряховица

Събота и неделя на Ксилифор се проведе тренировъчен лагер на националния отбор мъже и жени по ориентиране. Състава на отбора беше голям и имаше доста хора. Заедно с Милко Сакаров от Шумен дойдоха Веско Минев и Светльо Панов, които ни гостуваха в Горна Оряховица. Събота ходихме до Ксилифор с бягане и там тренирахме малко с карта, въпреки студеното време. Наложи се навръщане да тичаме по тъмно, но нямаше никакви проблеми :). Тренировката стана доста дълга като време – 2ч35мин, но пък темпото беше доста ниско и за това време навъртяхме 21км. Вечерта се събрахме компания и след дълго обикаляне из кръчмите, заведенията и пицариите, най-накрая седнахме и се повеселихме. По-късно ходихме на дискотека. Неделя времето отново беше хладно. Поради незнание къде и кога ще тренират националните отбори с Веско останахме в Горна и тренирахме крос, отново с не особено голямо темпо – 14км – 93мин, но пък аз много обичам такива тренировки – разбира се когато не трябва да бягаш сам и можеш да си говориш с някого. Преди тримата шуменци (Милко, Веско и Светльо) да си заминат отидохме да пием кафе и след това ги изпратихме. Тази седмица се оказа доста добра откъм тренировки. Направих обем, какъвто не бях … Прочети още

Честит Никулден на всички именици!

Честит имен ден на баща ми! Честит и на всички други, които празнуват Никулден. Днес свършихме бързо на училище – от 11:30 до 12:30.. Времето навън не беше много приятно, защото духаше силен вятър, но все пак навих един от лекоатлетите – Сашо, да бягаме заедно. Направихме едно крос-походче около 14км – 103мин. Наложи се да се катерим по един склон заради едни кучета, а нали знаете как са наясно лекоатлетите с тея работи:)). По-късно пък аз паднах в една кал и се пооцапах, но преди да си замина на стадиона се “изпрах” и нямаше проблеми :).. От снощи вече съм с нов банер на сайта, надявам се, че Ви харесва. Реших, че се налага да има малка промяна заедно с започването на засега редовните ми тренировки. Приятен апетит на тези, които ще вечерят шаранчета!:)

Крос ‘Никулден’ 2005 – последното състезание за годината

Ето, че мина и последното състезание за тази година по лека атлетика. Четвъртък валеше дъжд в Горна и затова не излязох да тичам, вечерта си нагласих багажа и легнах да поспя. Влака ни за Бургас беше в 7:12 и пътувахме до 13:15. Пътуването беше дълго, но пък не беше скучно. Към 14:30 вече бяхме пред общежитието, в което щяхме да спим.. Настанихме се и веднага отидохме да потичаме – тичахме 12минути :)… изкъпахме се и цялата тълпа тръгнахме на разходка из Бургас. Доста се поразходихме по центъра, отидохме и в ТCM-а там и почти всички си купихме клинове.. Когато се постъмни и вече бяхме доста гладни, а на центъра все имаше неразбирателства къде да седнем да ядем, се качихме на автобуса и се прибрахме в нашия квартал :). Там някои помнехме едни чудесни хамбургери, където и веднага отидохме и преядохме, напазарувахме и доста сладки работи от магазина и се прибрахме в общежитието. На сутринта станахме, приготвихме се и заминахме отново за центъра, където щеше да е трасето на кроса. Отидохме да пием кафе и след това стана време да разтичваме. На този крос беше възможно да се бяга в две възрастови групи. Избора какво да правя беше много труден, но … Прочети още