СиВен 2005

Лагера мина, но не направих и една тренировка, от която да мога да си кажа: “добър съм”:)), ами само мога да си кажа: “баси ливадата съм”. Тренирах четири пъти. Първия ден следобед тичах маршрут 5.7км, но се губих над 10минути(бягах го 70мин). 2ри ден – сутрин: тичах средната от специалното контролно повторно.. като този път се губих по-малко, но все още е много, много – особено когато съм го бягал.. (грешки – 3мин). Следобеда бягах 27мин леко кросче с Павлин по черен път от хижата и след това две малко маршрутчета – 1.1км и 1.5км и ги бягах 30:50… представете си само.. На другия ден сутринта тичахме отново две малки маршрутчета, този път не се разгрявах даже повече от 2минути – 1.5км и 1.7км и ги бягах 48минути!!! А може би забравих да кажа, че някой точки не ги намерих:)…:( … Това беше върховното трениране на лагера:). В петък (26ти август) Мариана Атанасова – Маца имаше рожден ден – да е жива и здрава! Вечерта с Павлин се прибрахме с автобус от Елена и на другата сутрин в 7.30 хванахме влак за Шумен, където взехме участие в купа “Шуменска крепост – Сивен”. Старта на индивидуалното беше в 14ч, след като … Прочети още

Предстои кратък 2дневен лагер на хижа Буковец

Малко съм болен дните след кроса, дори и в момента, но се надявам, че ще се оправя.. Днес пообяд заминаваме на тренировъчен лагер на Буковец за Държавното първенство и Балканиадата в Узана, Габрово. Ще бъдем една кола хора – аз, Павлин, Маца, Моника, Цецито и Папи. Лагера е от днес до 30ти, но всъщност аз и Павлин ще се приберем в петък, за да може да участваме на купа “СиВен” събота и неделя. Надявам се, че времето ще е хубаво и ще успеем да направим 4 полезни тренировки на карта, докато сме там до петък. Макар това с времето да е малко съмнително, защото като знам какви дъждове валят тук в Горна, представям си на билото на Стара Планина какво става….. Това отгоре е част от картата на Буковец, на която се виждат 2 от 3те ми най-добри отсечки от дългата дистанция(спец.контролно) – може би много ключови за мен. Отсечките са 15-16 и 18-19.. Ще се радвам отново да побягам на тези карти докато сме на лагера, но едва ли, тъй като нямаме от тях – имаме само от старата карта около хижата, която е от 96г.

Койнаре 2005

Уф, днес беше хубав ден! Завършека е малко труден, тъй като съм доста изморен, но има защо и най-вече заслужих си почивчицата:)) Сутринта станах рано рано, в 4ч. и не се бях наспал особено(спах около 3ч и половина), но нямаше как, влака трагваше в 5ч и определено нямаше да ме изчака да се наспя. В Червен Бряг почакахме доста (може би час-час и половина..) докато автобуса дойде и ни закара в Койнаре, където се проведе и кроса. Когато отидохме там, пихме по кафе, аз дори седнах за малко и в една интернет зала и след това започнахме подготовката за кроса. В 10ч беше даден старта – той беше общ и всички възрасти (с изключение на най-малките) стартираха заедно. Мъжете, ветераните, жените и юношите имаха да бягат 9.639м (обиколка 1377м). Девойките бягаха 4 обиколки (5.508м). Както обикновенно за такива по дълги кросове разделение на младша и старша възраст нямаше – набори 86-90 бягаха заедно. Трасето беше асфалт, равно. Преди старта знаех, че не съм подготвен, тъй като ми се събра много много много време без пълноценни тренировки, но се надявах, че ще уцеля темпото и няма да се сдухам. Дадоха старта, след 500-600метра вече изоставах около 60-70 от първите юноши.. След … Прочети още

Времето след JWOC…

Здравейте всички читатели.. От доста време не съм писъл (от завръщането ни от Световното). Нямах възможността да пиша, иначе ми се искаше. Имам някакъв проблем в компютъра и не мога да се лог-на и да преправям сайта си. В момента с много мъка пиша това. Качвам и две галерии от лагера в Швейцария и Европейското в Чехия.. Надявам се да са Ви интересни. Надявам се скоро да кача и картите, за да видите за какво губене си говорим:). Иначе накратко как ми мина времето след отговорните ми състезания… почивах си усърдно.. не тренирах, с изключение на няколко тренировки до скоро. Бях в Шумен на гости на Веско и Ина(от сряда[3.08] до понеделник[8.08]). Изкарахме много весело, като посетихме и 2 пъти не безизвестната дискотека Колизеум:)). Потренирах няколко пъти(4).. 2 от тренировките ми харесаха особено, защото бяха с карта и бяха разтоварващо бавни. Друга беше отново на карта(организираните тренировки в Шумен), но нея не успях да я завърша – намерих 4 точки от 23.. и може би пробягах около 2-3км от маршрута(10км).. толкова бях зле, но кога ли не съм бил:). Оставащата тренировка беше крос, след който колената ме заболяха ужасно – не можех да ходя нормално след това. Сега се поуспокоиха, … Прочети още