JWOC 2005 – Тенеро, Швейцария

Най-голямото състезание, на което можеше и участвах тази година! Датата на пътуване беше 8ми юли. Както обикновенно маршрута беше Русе – Горна Оряховица – София. В буса бяхме Вальо, Камен, Иво и леля Цецка Каменарови, Тачо, Иван Иванов, Тони и аз. Зачо пътува със самолет, защото имаше изпит. Пътуването мина без особени премеждия, но беше доста топло. Пристигнахме около обяд на 9ти-събота. Поразпоредихме се из палатките, т.е. оставихме багажа пред палатката си – ние спахме в палатки, в които беше ужасна жега и трудно се намираше това, което търсиш. Веднага след това с Тачо и Иван Иванов отидохме към басейна, но беше затворен и се пренасочихме към езерото, където нямаше кой да ни спре да се изкъпем – беше голям кеф! Малко след това определените да бягат спринта – Антония и Здравко, заедно с Марк, Тачо и мен отидохме до Белинзона(града където щеше да бъде спринта). Някои се разтичаха, други обикаляхме магазините:) Поне с Тачо свършихме една полезна работа – харесахме ризки, които бяха на прилична цена и можеше да поправим грешката, че в България не можахме да се облечем за банкета – не ги купихме, оставихме за друг ден. На другия ден беше спринта – “Пост Финанс Спринт”. Сутринта … Прочети още

Купа “България” 2005 – Приморско

За първи път от доста време присъствам на моделно бягане на купа “България”! Радвам се, че таз годишната купа “България” беше толкова добре организирана. Не пропуснахме още след престигането да отидем на плаж:). На другия ден ни чакаше първия старт – средна. Бягах с добро темпо, но направих доста грешки и останах втори след Станимир Беломъжев. Имах удоволствието да бягам с един от навлизащите GPS системи – FRW. За съжаление още не съм гледал профила си:). Следобеда потичах 15тина минути с Дизела и след това поиграхме малко стрийтбол. Разбира се отново посетихме плажа:). Веднага след това дойде време за вечеря – в стола, в който се хранехме трябваше да се чака поне 20минути за да влезеш и да започнеш да се храниш – беше МНОГО изнервящо! На другия ден стартирах почти в началото. Отново стартирах с FRW-да, както и Тачо.. и този път ще може да сравним профилите, но още не сме. Отново останах втори, но този път първи беше Веско Минев. Тачо остана на 20тина секунди след мен. Плажа и този ден беше в програмата ни, а също така и днес скачахме от кея – беше забавно:). Вечерта се повеселихме в Китен – дискотека Зангадор. Бяхме се събрали доста … Прочети още